Sunday 6 November 2016

STORYTIME | fucktober

Brý den, nejlenošnější bloger hlásí návrat... asi tak po měsíci no. A ani teď nemám co říct. Chtěla jsem se rozohnit o tom jakej byl říjen svině, ale nikdo nemá rád negativní články ještě ke všemu v tomhle podzimním depkoidním období. Takže asi ve zkratce co říkáte?

Totiž když normálního člověka něco bolí tak si zajde k dotorovi a je to, ovšem když bolí něco Cler, tak o tom ještě dva měsíce přemýšlí a čeká, že to třeba přejde, do té doby než je pozdě. Typické. Takže jsem po třech týdnech návštěv doktorů (ty angličani mají taky na všechno čas) dostala tří denní antibiotika a bylo to. Simple.

A jako bonus antihistaminika, když jsem se ráno probudila a vypadala jako dalmatýn! Já viním všechno to doktorský prostředí plný bacilonosičů! A taky jsem do té doby netušila, že Hives není jenom skupina, ale i nemoc. Takže ten den jsem místo šestihodinové práce za barem (asi by se to lidem moc nelíbilo) trávila v posteli s prostisvědící mastičkou a čokoládou. Teď už jenom straším lidi fotkama, vás toho teda ušetřim.

A pak mi spadl telefon do hajzlu. Yep. Největší radost z toho měl samozřejmě L prej já jsem ti to říkal nedávej si ho do zadní kapsy! Super no. Takže sbohem 41 megapixelová kamero všude po ruce a sbohem 2000 neuloženných fotek. Ale zachránil mě pán z foun ripérs a nová baterka z ebaye za 4 libry!... zatim mi v kapse nevybouchl!!

Tak to by asi stačilo. Jsem ráda, že je říjen pryč! A jaký byl ten Váš?

IMG_20161106_201301

Hi there! So the laziest blogger in the world is back.... took me only a month! And even now I have nothing to say. I was gonna write very negative article but who likes to read this? Especially at this autumnal and depressive time of the year. So just quickly...

Basically, when normal person is on pain - they go to doctors. When Cler is on pain - she waits for about two months (you know it might get better lol) until its too late! Typical me! So after 3 weeks of visiting different doctors i finally got 3 days antibiotics and drama was over within 3 days. Simple. 

And antihistamines as a bonus when i woke up the next day and looked like a dalmatian. Im blaming the medical centre full of viruses and ill people! Also i had no idea that Hives is not just a band but illness as well. So instead of 6 hours shift on a bar (i dont think the customers would be happy about it lol) I spent the day in bed with anti itchy cream all over my body and loads of chocolate (not that i was sad about it or anything haha).

And I dropped my phone down the loo! Yep not even kidding! Leigh was very happy about it as he got to say - i told you not to put your phone in a back pocket, I told you. Great! Goodbye my 41 mega pixel camera. Goodbye my 2000 pictures (a never did back up of course). But I was extremely lucky and got it back to work with new battery from the eBay for 4 pounds lol! .... hasn't exploded in my pocket yet!

Well I think thats enough for now! Im glad October is gone! How was yours??

2 comments:

  1. Haha, taky vždcky čekám, kdy mi telefon skončí v záchodový míse nebo v lepšim případě, že mi ho někdo z kapsy čorne :D Jako ale musim říct, že jsem taky ráda, že je říjen pryč, letos byl nějakej předivnej :/ :D

    Tak ať máme lepší listopad, brzo se uzdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurá listopad!
      na změnu počasí, času i na holý větve stromů už jsem si zvykla, už to bude jenom lepší. navíc - za chvíli už se budem ladit vánočně!

      Delete